منتدى روضة امينة السعيد التجريبية لغات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى روضة امينة السعيد التجريبية لغات

سعيا للتواصل والمشاركة بين روضتنا ومجتمعنا (قرب مننا تعرف عننا اكتر نساعدك وتساعدنا نربى ولادنا صح)

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

اكتب اقتراحك للعام الدراسي الجديد

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Ms.Sally

المساهمات : 47

اكتب اقتراحك للعام الدراسي الجديد Empty
مُساهمةموضوع: اكتب اقتراحك للعام الدراسي الجديد   اكتب اقتراحك للعام الدراسي الجديد I_icon_minitimeالأحد مايو 23, 2010 1:03 am

من اجل تواصل جيد بين المنزل والروضة احب ان تشاركوني بأى افكار أواقتراحات يرغبها ولى الامر بان تنفذ في الروضة

وذلك سعيا منا للتقدم والرقي بمستوى الاطفال

انتظر الردور أوالاقتراحات أوالافكار المفيدة

اكتب فكرة ولو كانت بسيطة

مع تحياتي
أ / سالي

لا تنسوا انا في انتظار اقتراحاتكم
سحر حسن السيد

المساهمات : 11

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اقتراحك للعام الدراسي الجديد   اكتب اقتراحك للعام الدراسي الجديد I_icon_minitimeالإثنين مايو 24, 2010 6:30 pm

السلام عليكم ورحمة الله انا بقترح ان العام القادم يكون فيه اختبارات تحريرية وليست شفهية انا عارفه ان السنه اللى فاتت كان فيه اختبارات على البورد وكنتم بتجزءوا الاولد مجموعات ممتاز وجيد جدا وكده بس كنت حاسه ان الاختبارات ممكن تكون منصفه لطالب وطالب لا
يعنى ممكن الطالب اللى عليه الدور يكون شاطر قوى فى الحرف اللى هيتسال فيه ومش شاطر فى حرف تانى غيره اتسال فيه فكنت بحس انه مش عادل شويه وخصوصا فى مرحلتهم ممكن واحد يكون شاطر قوى ونسى الحرف اللى جه الدور عليه فيه لكن لمل يكون اختبار واحد لجميع الطلاب هنقدر نحدد بالضبط المجموعات ولكى منى جزيل الشكر bounce
Ms.Sally

المساهمات : 47

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اقتراحك للعام الدراسي الجديد   اكتب اقتراحك للعام الدراسي الجديد I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 25, 2010 2:14 pm

شكرا جدا لاقتراحك واوعدك يكون فيه تقييمات تحريرية لان في العام الجديد هيكون فيه كلمات مش حروف وبس

وانا ارحب بكل الاقتراحات

أ / سالي
سحر حسن السيد

المساهمات : 11

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اقتراحك للعام الدراسي الجديد   اكتب اقتراحك للعام الدراسي الجديد I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 25, 2010 11:52 pm

جزاكى الله خيرا لاهتمامك بالرد ووفقكى الله للافضل

اكتب اقتراحك للعام الدراسي الجديد
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» الطلبات للعام الجديد
» انجازات المشاركة المجتمعية للروضة للعام 2009/2010
» خطة التوعية باهمية المشاركة المجتمعية للعام الدراسى 2009/2010