منتدى روضة امينة السعيد التجريبية لغات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى روضة امينة السعيد التجريبية لغات

سعيا للتواصل والمشاركة بين روضتنا ومجتمعنا (قرب مننا تعرف عننا اكتر نساعدك وتساعدنا نربى ولادنا صح)

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

التعليق على المنتدى

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
سحر حسن السيد

المساهمات : 11

التعليق على المنتدى Empty
مُساهمةموضوع: التعليق على المنتدى   التعليق على المنتدى I_icon_minitimeالإثنين مايو 10, 2010 12:15 am

انا اول مره ادخل على المنتدى بصراحه عجبنى قوى حسيت انى معاكم فعلا ولما دخلت على القاعه الخاصه بابنى ابنى انبسط جدا لما شاف اصحابه وشاف نفسه وميس سالى قدرت تختسر كل اللى بيخدوه ويعملوه فى الكلاس بصراحه شغل جامد قوى ربنا يوفقكمعلى فكره انا والدة الطالب عبد الرحمن قاعة سنووايت I love you

عدل سابقا من قبل سحر حسن السيد في الإثنين مايو 10, 2010 12:26 am عدل 1 مرات (السبب : الخطا)
???? ???
زائر

مُساهمةموضوع: رد: التعليق على المنتدى   التعليق على المنتدى I_icon_minitimeالإثنين مايو 10, 2010 5:54 pm

مساء الخير ياستاذه / سالى
ميرسى جدا على مجهودك مع الاطفال انتى والاستاذه دينا بجد مجهود رائع وانا عن نفسى بنتى رنيم كانت مبسوطه جدا وفعلا بتحبكم جدا وبتحب كل اصحابها فى الكلاس وخصوصا العسوله روان ومريم وايه وفرح و000 وهى فرحانه جدا بانها شافت الكلاس بتاعها والرسومات والالعاب بتاعتهم على المنتدى وياريت تبلغينا بس بالوقت الى هتنزلى فيه الحفله بتاعت كلاس سنووايت على المنتدى لانى فعلا متشوقه جدا لرؤيتها ورنيم بعتالك kiss كبيره جدا جدا ياميس سالى انتى وميس دينا ولكل صحباتها فى الكلاس العسولااااااااااااااااات
Ms.Sally

المساهمات : 47

مُساهمةموضوع: رد: التعليق على المنتدى   التعليق على المنتدى I_icon_minitimeالخميس مايو 13, 2010 8:36 pm

سحر حسن السيد:

شكرا لكم جميعا وهو ده فعلا الهدف من المنتدى ان يكون ولى الامر على علم بكل شيء يحدث بالقاعة وان يكون في تواصل بين المدرسة والمنزل
Ms.Sally

مُساهمةموضوع: رد: التعليق على المنتدى   التعليق على المنتدى I_icon_minitimeالخميس مايو 13, 2010 8:38 pm

ولاء منص :

وحنا كمان بنحب رنيم جدااا وبجد وحشتني اوي

وبالنسبة لصور الحفلة تابعى المنتدى
سحر حسن السيد

المساهمات : 11

مُساهمةموضوع: رد: التعليق على المنتدى   التعليق على المنتدى I_icon_minitimeالجمعة مايو 14, 2010 1:50 am

ازيك يا ميس سالى عبد الرحمن بيسلم عليكى قوى وبيقولك وحشتينى ياميس انا بس نفسى اتكلم معاكى بخصوص عبد الرحمن انا عارفه انه هادى جدا بس هومش منطوى هو طبعه كده وحضرتك استبعدتى من اى نشاط يشارك فيه سواء فى الاذاعه او الحفله او اى نشاط تانى مع انه مطيع وهينفز اللى هتقوليله عليه وبكده كان ممكن نغير فى طباعه شويه ونجراه من خلال مشركته بس ده طبعا محصلش وحصل العكس تماما وبتمنى السنه الجايه انه ياخد فرصته فى المشاركه فى نشاطات مختلفه زى زمايله وsoory انا طولت عليكى بس انا عارفه ان المناقشة فى المنتدى مناهدافه ووفعلا ان مكنتش بقدر اتناقش معاكى فى الكلاس لانشغالكوربنا يوفقك انشاء الله Laughing
Ms.Sally

مُساهمةموضوع: رد: التعليق على المنتدى   التعليق على المنتدى I_icon_minitimeالجمعة مايو 14, 2010 1:23 pm

سحر حسن السيد كتب:
ازيك يا ميس سالى عبد الرحمن بيسلم عليكى قوى وبيقولك وحشتينى ياميس انا بس نفسى اتكلم معاكى بخصوص عبد الرحمن انا عارفه انه هادى جدا بس هومش منطوى هو طبعه كده وحضرتك استبعدتى من اى نشاط يشارك فيه سواء فى الاذاعه او الحفله او اى نشاط تانى مع انه مطيع وهينفز اللى هتقوليله عليه وبكده كان ممكن نغير فى طباعه شويه ونجراه من خلال مشركته بس ده طبعا محصلش وحصل العكس تماما وبتمنى السنه الجايه انه ياخد فرصته فى المشاركه فى نشاطات مختلفه زى زمايله وsoory انا طولت عليكى بس انا عارفه ان المناقشة فى المنتدى مناهدافه ووفعلا ان مكنتش بقدر اتناقش معاكى فى الكلاس لانشغالكوربنا يوفقك انشاء الله Laughing

في الفترة اللي تم اختيار الاطفال للحفلة كان عبد الرحمن متغيب عن المدرسة لفترة طويلة لذلك لم يتم اختياره

وبالنسبة للانشطة الاخرى الموجودة بالقاعة هو يشترك فيها بالفعل وياخذ فرصته في المشاركة مثل باقي زملائه

والسنة الجاية انشاء الله يكون احسن ويحدث تغيير اكتر في شخصيته الى الافضل

التعليق على المنتدى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» التعليق على صور الحفله
» رايك يهمنا
» رحلة الروضة الى المنتزة